مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 13:582019-11-07سياسي

فارس من| کار ساخت یادمان شهدای گمنام «پهله دهلران» تا پایان سال به اتمام می رسد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: امسال ردیف بودجه برای یادمان شهدا گمنام «پهله دهلران» در نظر گرفته شده و تا پایان سال کار آن به اتمام می رسد.

- فارس من کار ساخت یادمان شهدای گمنام پهله دهلران تا پایان سال به اتمام می رسد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: امسال ردیف بودجه برای یادمان شهدا گمنام پهله دهلران در نظر گرفته شده و تا پایان سال کار آن به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ارزش های دفاع مقدس یکی از منابع مهم فرهنگی ما هستند، این در حالی است که فرهنگ ایثار و مقاومت و فرهنگ ناب اسلامی را به روشنی می توان در موضوع های مختلف دفاع مقدس در این مرز و بوم مشاهده کرد و به همین دلیل یکی از وظایف مسوولان و مردم نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس است.

حال دیده شده است محوطه و مزار یادمان شهدا گمنام پهله دهلران به حال خود رها شده و مشکلات عدیده ای را برای مردم به منظور زیارت ایجاد کرده است از آنجا که این سوژه در سامانه فارس من ثبت شده است خبرنگار فارس بر آن شد تا موضوع را از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان پیگیری کند.

محمد رضا شرفبیانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: برای محوطه و وضعیت نامناسب مزار یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کار ساخت یادمان شهدای گمنام «پهله دهلران» تا پایان سال به اتمام می رسد

فارس من| کار ساخت یادمان شهدای گمنام «پهله دهلران» تا پایان سال به اتمام می رسد